پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227782
بعدا نگوييد که نگفتيم روحاني ناکام انتخابات است
تاریخ انتشار : 1395/12/03 10:10:30
نمایش : 1447
يک روزنامه اجاره‌اي اصلاح‌طلب پيش‌بيني کرد روحاني در انتخابات ارديبهشت 96 راي نياورد و براي انتخاب مجدد ناکام بماند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، روزنامه آفتاب يزد البته به جاي اينکه به علت اصلي عدم اقبال مردم يعني بي‌کارنامگي دولت و بي‌اعتنايي به مشکلات و دغدغه مردم اشاره کند، مسئوليت را گردن تيم اطلاع‌رساني دولت انداخته و نوشته است: اين تيم فاقد پويايي است و در لاک خود فرو رفته است.

 نويسنده آفتاب يزد آنگاه تاکيد مي‌‌کند: هر چند ميخ آهني نرود در سنگ اما بنده هم قصد اعلام يک هشدار صريح را به دولت دارم شايد پس از انتخابات آتي بتوان از آن به عنوان يک سند سود برد. سندي که نشان مي‌دهد يکي از عوامل عدم کاميابي حسن روحاني و يا ريزش راي او همين تيم اطلاع‌رساني دولت با ترکيب و ساختار عجيب و غريبش است.

وي ادامه مي‌دهد: اکنون هر بني بشري مي‌داند در اهواز چه مي‌گذرد و مردم اين استان چه مي‌‌کشند. انصافا هم دولت کم نگذاشته است. به زودي در گزارشي مبسوط خواهيم گفت که چگونه دولت تدبير و اميد علي‌رغم تمام تبليغات منفي در اين زمينه عملکرد قابل دفاعي داشته و هم عاقلانه تصميم گرفته و هم مديريت ميداني را عملياتي نموده است. با اين وجود شاهد هستيم نيروهاي راديکال با بهره گرفتن از رانت‌هاي رسانه‌اي چگونه جو عمومي را عليه دولت کرده‌اند.

اين روزنامه ادامه مي‌دهد: متاسفانه بايد گفت موج آلوده‌اي که اين جماعت شروع کرده‌اند توانسته بخش اعظم نيروهاي سلبريتي جامعه را با خود همراه سازد و آنان نيز به تصور اينکه دولت در اين موضوع عملکرد قابل دفاعي نداشته به انتقاد از شخص حسن روحاني مي‌پردازند. کامنت اخير علي کريمي ستاره سابق ورزشي در نقد  شديد از رئيس‌جمهور، مصداق بارز اين قصه پرغصه است. اين موضوع بايد براي حسن روحاني به مثابه زنگ هشداري پرمعنا باشد. ليکن پرسش اينجاست چرا و چگونه نزد مردم  توانسته‌اند اينچنين جو را عليه دولت کنند. پاسخ يک جمله بيشتر نيست: تيم اطلاع‌رساني دولت فشل است.

در حالي که قبيل نشريات زنجيره‌اي يکي از عوامل اصلي انحراف دولت و مديران آن به سمت مسائل فرعي و غفلت از اولويت‌هاي مردم بوده‌اند‌، آفتاب يزد توضيح نداده که تيم اطلاع‌رساني دولت بايد کدام کار نکرده را براي مردم به عنوان کارکرد فاکتور کند؟

کيهان

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html